De 4 daagse komt er weer aan.Iedereen heeft zo zijn strategie en trucjes om de tocht der tochten te overwinnen en uit te lopen.De een op karakter, de ander op trainingsuren en schema’s in beide gevallen kan het voorkomen dat men op de lijst van uitvallers komt, dit wil iedereen natuurlijk voorkomen,maar hoe?De tips :bron 4daagse Het zijn vaak meerdere factoren samen die de boosdoener kunnen zijn.Ervan uitgaande dat je je materialen en bovengenoemde tips voor mekaar hebt.Doe daarbij nog 2 paar sokken (per dag) … lage wandelschoenen,blaar pleisters etc..dan heb je toch wel 80% afgedekt.Nu blijkt het toch nog dat je snel kramp krijgt of blaren blijft lopen of die knie of enkel die na elke training blijft opspelen.Het zijn signalen dat er iets nog niet goed staat afgesteld.Dit is natuurlijk wel nodig wil je zo’n prestatie, met zo min mogelijk schade, leveren.1 paar voeten, links en rechts, zijn ze gelijk wijken ze af ? ik zie het niet zegt mijn zoon.Hij is 12 jaar en zit vol in de groei.Juist in de jaren 10-16 wordt er vorm gegeven aan botstructuur en gewrichten die we opdoen bij het spelen en belasten bij het sporten.Het is ook moeilijk te zien of er verschillen zijn in voetstand en lengte van benen.Maar juist deze verschillen kunnen die 20% zijn die je doet uitvallen.Stel je lichaam dus af op de prestatie die je wilt leveren.Veel loop plezier.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *